neděle 24. května 2015

Recenze proteiny

Ahojte přidávám takovou malou recenzi na proteiny, které jsem zatím stihla ochutnat :)


Protein delite - Scitec nutrition - bílá čokoláda a jahoda



Můj úplně první protein, který jsem měla asi 3-4 roky zpátky v té době jsem proteinům ještě moc nerozuměla, takže jsem vybírala spíše podle chuti :) chuť byla celkem dobrá, ale na můj vkus byla málo cítit bílá čokoláda kvůli které jsem si protein vlastně kupovala. Pokud jste zrovna v dietě, tak moc nedoporučuji kvůli nízkému obsahu bílkovin a většímu množství sacharidů.

Nutriční hodnoty na 100 g:

Kcal - 373 kcal
Bílkoviny - 66 g
Sacharidy - 16,7 g
Tuky - 1,7 g


Whey core vanilka od Nutrendu



Můj druhý protein byl od české značky Nutrend. Chuťově mě nijak nezaujal ani na pití ani v ovesné kaši nebo nějaké buchtě, navíc hodně prášil, takže do tohoto proteinu už bych nešla. Samozřejmě proteiny nepijeme kvůli chuti, takže složení i nutriční hodnoty se mi líbí. Kvalita za dobrou cenu. 

Nutriční hodnoty na 100 g: 
Kcal - 382 kcal
Bílkoviny - 75,8 g
Sacharidy - 6,4 g
Tuky - 5,8 g

Whey 80 vanilka od Extrifitu



Pro mě chuťově naprosto nejhorší chuť proteinu na druhou stranu výborné nutriční hodnoty a složení, také velmi kvalitní protein za slušnou cenu.

Nutriční hodnoty ve 100 g
Kcal - 398,8 kcal
Bílkoviny- 76,2 g
Sacharidy - 7 g
Tuky - 7,3 g


Impact Whey od Myprotein





Tento protein jsem ochutnala ve spoustě příchutích a určitě jsem ještě neskončila, za mě kvalitní protein se super rozpustností a všestrannou využitelností :)

Příchuť banán - naprosto dokonalá chuť především v kaši nebo proteinových palačinkách naprosto není co vytknout.
Příchuť karamel - nejlepší protein co jsem kdy měla, nejlepší ovesná kaše s karamelovou příchutí, určitě budu objednávat ještě jednou.
Bílá čokoláda - nádherná vůně i výborná chuť, bílá čokoláda mi více chutnala jen ve vodě než v kaši :) celkově také nemám co vytknout.
Banoffee (banán a karamel) - dvě mé nejoblíbenější příchutě spojené do jedné, dokonalost k pití v ovesné kašičce.
Jam Roly Poly - naprostá dokonalost, výborný sladký, skvělí na pití i v kaši, není co dodat.

Nutriční hodnoty na 100 g (průměrně)
Kcal - 416 kcal
Bílkoviny - 84 g
Sacharidy - 6 g
Tuky - 7,6 g

TPW The protein Works 80


Tento protein jsem zatím ochutnala ve dvou příchutích, ale určitě chci vyzkoušet i další jelikož se jedná o kvalitní protein, velmi dobře se rozpouští, nepráší.

Millionaire´s shortbread - na pití velmi dobrý, není přeslazený, nepěníí, skvěle se rozpouští v kaši méně výrazný.
Karamelové mocha - láska na pití, takové karamelové kafíčko není co dodat, dokonalost.



CFM 80 od Prom in




Také jsem ochutnala více příchutí, tento protein je kvalitou i chutí jeden z těch nejlepších, výborná rozpustnost, nepráší, není co dodat.

Jahoda - pro někoho bude asi sladká, ale pro mě naprosto dokonalá (a to nemám ráda ovocné proteiny kromě banánového), i do kaše úžasná sladká chuť. 
Pistácie - mě osobně chutnala, ale je pravda, že jsem si na chuť musela zvyknou, ale v kaši s kokosem nebo kešu máslem taky výborná.
Brusinka - ta mě neoslovila vůbec.
Banán - naprosto dokonalý v kaši i na pití :)

Nutriční hodnoty na 100g:
Kcal - 383 kcal
Bílkoviny - 75,2 g
Sacharidy - 5,6 g
Tuky - 6,6 g


2 komentáře:

  1. Za mě zatím absolutně nejlepší protein od PHD Diet Whey protein. Je výborný do diety, nízký obsah sacharidů, vysoké bílkoviny a ta chuť, lahoda :3 Měla jsem už vanilku a bílou čokoládu a teď si brousím zuby na belgickou čokoládu, která je prý nejlepší, tak uvidím :)
    http://lifewithpetra-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za zkušenost :) určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat